dingen - Reisverslag uit Pineville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu dingen - Reisverslag uit Pineville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu

dingen

Blijf op de hoogte en volg Vivian

19 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Pineville

Hallo allemaal!

Het regen hier al dagen best veel maar toch gaan we steeds in de avond zwemmen haha.


Vandaag hadden we onze eerste cheerleading training ook na school. We hebben het dus elke dag 1 uur en op dinsdag en donderdag ook nog 2 uur na school. Morgen krijg ik eindelijk mn uniform! Vrijdag over een week hebben we onze eerste game whaaaa. We moeten 30 cheers kennen en een dans en tot nu toe kennen we er 14...


Ik dacht vanochtend in de bus aan allemaal random dingen die me hier wel opvielen:

Dingen op school:

- Niemand weet waar Nederland ongeveer ligt of dat het überhaupt een land is.
- Laats mocht iedereen die met de auto was om 12 uur naar huis en iedereen die met de schoolbus is niet.
- Je hebt 3 minuten om van klas naar klas te lopen en het is best een grote school. Ben je te laat, heb je gelijk een groot probleem.
- Alle seniors (onder andere ik, hehe) mogen altijd als eerste lunch halen. Gewoon voor dringen dus, puur omdat je ouder bent.
- Je kan op school ontbijten, corndog is dan heel normaal.
- Bij de lunch zit altijd een bakje fruit. Niemand maar dan ook niemand eet dat op.
-Elke ochtend moeten we een soort van 'onze vader' maar dan de Amerikaanse versie hardop zeggen (nog steeds geen idee wat ze zeggen) en een minuutje stilte.


- Je hebt een drive in restaurant, Sonic. Al te vaak geweest.
- Je hebt een drive in pin automaat.
- Iedereen heeft hier gemiddeld 3 pistolen.
- Pistolen kan je kopen in de Walmart.
- Iedereen heeft hier gemiddeld 4 credit cards.
- Het is buiten ruim boven de 30 graden, binnen nog geen 20 en dan zitten ze met een deken op de bank

Doeiiiiii



  • 19 Augustus 2015 - 16:00

    Mam:

    Ha die Vief.
    Raar volk hoor, die Amerikanen. Die pistolen vind ik wel verontrustend.
    Als jij nou 's middags al die bakjes fruit op eet heb jij tenminste wat vitamines binnen.
    Succes met je eerste cheerleader-optreden. Misschien wat foto's sturen? We zijn heel benieuwd.
    Kus mam

  • 20 Augustus 2015 - 08:11

    Jans:

    Ha Vivian, Inderdaad heel raar volk die Amerikanen. We wisten het al, maar nu hebben we jouw als reporter ter plekke en jij bevestigt dat het echt waar is. Laat de mensen goed weten waar Nederland ligt, want we hebben toch best wel een mooi landje. Gisteren is Sail Amsterdam begonnen en dat weten ze misschien wel. Laat ze maar mooie plaatjes zien.
    Jij veel succes met je optreden als cheerleader. Ik vind dat echt iets voor jou en heel graag een foto!
    Liefs, Jans

  • 28 Augustus 2015 - 19:20

    Opa Bram:

    Lieve Vivian,
    Ja ja,eindelijk heb ik je gevonden met hulp van je moeder.Nu kan ik af en toe een berichtje sturen vanui 't Harde.Al je berichten heb ik nu tegelijk gelezen. Wat een nieuwe wereld in letterlijke zin waarin je terecht gekomen ben.
    Vanavond gaan wenaar de Ellerweg om afscheid te nemen van Jochem en Riza. Die vertrekken weer naar Vancouver.
    Vandaag waren we in het ziekenhuis in Zwolle.Daar kreeg ik te horen dat ik weer helemaal beter ben. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden van de melanomen in mijn arm.Een hele opluchting.
    Wat is cheerleader precies voor een functie? Nooit eerder van gehoord.
    Volgende keer meer. Liefs van opa.

  • 31 Augustus 2015 - 13:52

    Opa Bram:

    Lieve Vivian,
    Leuk om je enthousiaste verslag te lezen.Denk je nog wel eens aan het wereldje in Biddinghuizen? Wat een verschil met al je indrukken en ervaringen van nu. Geniet er maar van.Je bent er nu volop voor in de gelegenheid.
    Hier alles wel. Het is benauwd warm vandaag. 't Zal vanavond wel weer op onweer uitlopen.
    A.s. vrijdag gaan we weer naar het ziekenhuis in Zwolle om alle hechtingen in de verschillende operatiewonden te verwijderen.Dan kunnen we hopenlijk het hele verhaal afsluiten.
    Je vader heeft het gras gemaaid .'t Gazon ligt er nu weer keurig bij.Na vrijdag hoop ik alles weer zelf te kunnen doen.
    Hartelijke groeten ook van oma.Ze leest enthousiast mee als er een bericht van je is.
    Tot een volgende keer. Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pineville

High School Year

Eind juli ga ik naar Louisiana voor een jaar high school!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2016

laatste twee weken

07 April 2016

Nola

11 Maart 2016

februari-maart

28 Januari 2016

Januari

27 December 2015

Christmas
Vivian

Mijn leven in Louisiana

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 15768

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 01 Augustus 2016

High School Year

Landen bezocht: