Fishville - Reisverslag uit Fishville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu Fishville - Reisverslag uit Fishville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu

Fishville

Blijf op de hoogte en volg Vivian

30 September 2015 | Verenigde Staten, Fishville

Hallo iedereen,

Deze keer schrijf ik vanuit Fishville (wat te klein is om ook echt een ‘dorp’ te mogen heten dus het is Pollock!). Wegens wat omstandigheden ben ik verhuisd naar een ander gezin zon 20 minuten verderop. Dat betekend dus ook een andere school en een nieuwe familie. Ik heb ook weer een host zusje maar nu uit Zweden, Sanna. Ik had haar in New York al ontmoet dus dat is heel leuk:). Ik ben zondag over geplaatst en had gisteren (maandag) gelijk mn eerste school dag. Ik zit nu op Grant High School. Ietsje kleiner dan Tioga en ook ouder maar daardoor veel gezelliger en knusser. Ook werkt het rooster hier heel anders. De eerste periode tm de kerstvakantie hebben we 4 vakken, en daarna hebben 4 andere vakken. 90 minuten per ‘blok’. Dat is echt veel fijner want zo heb je minder huiswerk:)
Ook maak je dan wat sneller vrienden omdat je langer de tijd hebt in de les om te praten (uhm, ja) en zie je iets minder mensen per dag (op Tioga zag je elke 55 minuten 30 andere mensen, 7 keer per dag). Dit is mn rooster tm de kerstvakantie:

PE (gym)
English
Math
Art

En na de kerstvakantie:

PE
Koken :)
English
US history

Vanaf volgende ga ik bij het soccer team. Omdat de school zo klein is hadden ze maar een paar sporten om uit te kiezen, helaas geen power lifting en we mogen ook niet bij de cheerleaders :(
Deze week is het ‘Homecoming week’ en dus was de hele school versiert en moeten we elke dag verkleed, best een leuke ‘eerste’ week hier haha. Zaterdag is het homecoming feest dus we gaan morgen onze nagels laten zetten. We gaan zaterdag met 5 exchange students en onze dates naar het feest haha.
De school heeft elke maand een exchange student meeting en alle exchange students zitten in dezelfde math class. Er zijn er 9 in Grant wat echt hele leuke mensen zijn.

Lateerrrr

Ps, Ik heb twee katten hier en ze slapen in de nacht naast me !!!!!

  • 30 September 2015 - 07:56

    Julia:

    KATTEN!!!!!!

  • 30 September 2015 - 18:05

    Evelien:

    Klinkt heel goed Vief. Wil ik alleen nog even weten wie je date is voor het feest en wat zijn vader doet!

  • 30 September 2015 - 19:15

    Opa Bram:

    Dag Vivian. Wat een verandering zo ineens.Beviel het adres je niet zo? En wie nam het initiatief?
    Moet je nu weer opnieuw beginnen om vriendinnen ( en vrienden) te krijgen?

  • 01 Oktober 2015 - 09:07

    Quinta, Bernice, Joost En Lotte:

    herro

  • 01 Oktober 2015 - 09:08

    Quinta, Bernice, Joost En Lotte:

    Heyyyyy vivvv

    Morgen ben je jariggggg
    We missen je :-(
    Kom snel terug xxxx

  • 01 Oktober 2015 - 10:10

    Cathy:

    Nieuwe plekje is volgens mij direct goed: Twee katten maar liefst. fijne tijd en...
    morgen een hele fijne verjaardag. Knuffel vanuit Sneek.

  • 01 Oktober 2015 - 19:14

    Opa Bram:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Is het niet vreemd die te vieren in een vreemd land?
    Maak er maar een feestelijke dag van met je vriendinnen etc.Jammer dat we niet kunnen komen vanavond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fishville

High School Year

Eind juli ga ik naar Louisiana voor een jaar high school!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2016

laatste twee weken

07 April 2016

Nola

11 Maart 2016

februari-maart

28 Januari 2016

Januari

27 December 2015

Christmas
Vivian

Mijn leven in Louisiana

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 15758

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 01 Augustus 2016

High School Year

Landen bezocht: