twee weken in Fishville! - Reisverslag uit Fishville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu twee weken in Fishville! - Reisverslag uit Fishville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu

twee weken in Fishville!

Blijf op de hoogte en volg Vivian

13 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Fishville

Hallo iedereen,

Ik zit nu al twee weken op Grant high en het is echt heel erg leuk en heb het erg naar mn zin. De eerste week was het homecoming week en dus moesten we elke dag verkleed naar school. Op vrijdag avond was de homecoming football game (jaja Grant heeft gewonnen) en zaterdag was de dance.
Op woensdag hadden we onze nagels al laten doen met wat vrienden en toen zijn we ook naar een pompoen gebeuren geweest waar je dus je pompoen kon uitkiezen om daarna uit te hollen voor halloween. Donderdag avond was er een parade van de school wat heel erg leuk was, ze gooide allemaal snoep. Toen op vrijdag was er de PPF, Power Pof Football. De meisjes waren de footballers en de jongens cheerleaders. Wij (als juniors) hadden en team van 10 meisjes en we hadden het toernooi gewonnen!! Ik had nog nooit Football gespeeld maar rende als een gek achter de bal aan wat werkte haha. Daarna was de prep rally. De hele school dus in de jongens gym en daar hadden de cheerleaders en dance line een act en werd er een leraar bekogeld met papieren vliegtuigjes en taart:). Ook werden daar alle Homecoming queens en kings voor gesteld.
na de prep rally was er iets stoms want de school bussen gingen gelijk na de rally ik moest op zoek naar Sanna haar kluisje want ze kon de trap niet op want ze was gevallen met het PPF. Maar de school bussen gingen al en ik kon dat stomme kluisje niet vinden maar ik MOEST die spullen hebben dus ik ging naar de office en ineens begon iedereen tegen me te schreeuwen. Ik had echt geen idee wat ik moest doen. Toen kwam er een super aardige lerares aan en die zei, we gaan samen dat kluisje vinden en dan breng ik je thuis! Onderweg gingen we uit eten want het was mn verjaardag haha. Zij, mevrouw Wyatt, had 4 jaar geleden een Nederlandse exchange student in haar huis waar ze alles over vertelde. Nu is dat Nederlandse meisje hier voor twee weken om haar op te zoeken en vandaag zag ik haar op school en ze had ontbijtkoek voor me mee genomen!!!
Op zaterdag gingen we (Ik, Sanna en mn host mom) ochtends naar de make up winkel om te shoppen en daarna gingen we ons klaar maken voor HOCO. We waren met 11 geloof ik en we gingen middags foto’s maken in downtown Alexandria en daarna sushi eten. Toen naar het feest (wat in de kantine was). Ik was een beetje bang voor mn jurk want een paar dagen voor HOCO kregen we een papier met de regels voor je jurk. Nou ik had die jurk al weken geleden gekocht en hij paste (totaal) niet binnen de regels. Tijdens de dance zag ik wel wat leraren naar me kijken en wat praten maar niemand is naar me toe gekomen dus prima! Amerikanen dansen echt heel grappig trouwens. Ze hebben op heel veel dansen een vaste dans die iedereen dan doet (en ik dus niet ken en tegen iedereen op bots) en dat ziet er wel super leuk uit.
Die zaterdag was het John’s verjaardag en gingen we taart eten. Daarna gingen we in de truck naar t bos om hout te zagen voor de open haart en bonfires. Dat was best zwaar haha. Daarna gingen we quad rijden, zo’n hele grote quad voor met zn drieën. Dat was echt heel erg gaaf, we gingen naar een meer waar ook een soort van rode krijt rotsen waren, met de zon’s ondergang wat echt heel erg mooi is in t bos. Toen avonds vis gegeten en een bonfire gemaakt en voor t eerst smores gemaakt wat zo lekker is.
Toen hadden we weer drie dagen school en daarna was t fallbreak van 4 dagen haha. Cici en Isi (ook exchange students van Grant) bleven slapen wat natuurlijk heel gezellig was. Voor de rest hebben we nog wat geshopt en motor gereden met John. Zaterdag avond was het Octoberfest hahah en dus gingen we schnitzel eten in Alexandria, het was andere schnitzel als in Duitsland maar nogsteeds lekker.
John had ook een vos geschoten ( er was een groep van negen vossen ineens in de achtertuin) en ik wou heel graag het bont hebben dus ik geloof dat hij de huid eraf heeft gehaald, whieeee.

Vandaag na school had ik mn eerste soccer training. Ik wou al eerder beginnen maar dat kon niet want ik moest eerst een physical test hebben gedaan. Dat moet iedereen doen voor dat je aan een sport mag beginnen wat echt bizar is. Ze controleren urine, bloed, ogen, oren en je complete geschiedenis van de gezondheid van jou en je familie en daarna nog een gesprek met een psycholoog. Daar was ik zo’n twee uur mee bezig, fun! Maar goed, ik had vandaag mn eerste training, na school, 1,5 uur in de brandende zon. Ik ging echt dood haha. Heb geen conditie meer en zal morgen wel spierpijn hebben, maar dat is goed!

Deze vrijdag gaan we waarschijnlijk met wat vrienden bowlen (ben inmiddels een bowl expert) en verveel me eigenlijk nog totaal niet! Daardoor heb ik ook niet zo’n last van heimwee, wat ik in t begin wel wat meer had, maar ik moet zeggen dat het toch wel wat zwaarder is dan dat ik me had voorgesteld (zeker na het eten van ontbijtkoek) ;)

Het word hier ook al ietsje kouder in de avonden en ochtenden (rond de 15) maar overdag nog niet en is het nu nog tegen de 25-30 graden. Misschien door de buiten trainingen word ik nog wel bruin!!


Liefs

  • 13 Oktober 2015 - 17:56

    Mam:

    Gelukkig gaat het nu beter Vief. Je winterjas is onderweg dus laat de kou maar komen.
    En die jurk was inderdaad wel wat te bloot hoor!
    Kus mam

  • 18 Oktober 2015 - 21:01

    Anje:

    Dag Vivian. Wat leuk zon lang verhaal. Je maakt toch heel wat mee. Dan is het hier op school toch maar een duffe boel met een paar feetjes per jaar. Fijn dat je nu op een goed adres zit. Geniet ervan !!!
    groetjes Anje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fishville

High School Year

Eind juli ga ik naar Louisiana voor een jaar high school!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2016

laatste twee weken

07 April 2016

Nola

11 Maart 2016

februari-maart

28 Januari 2016

Januari

27 December 2015

Christmas
Vivian

Mijn leven in Louisiana

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 15762

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 01 Augustus 2016

High School Year

Landen bezocht: