Bijna zover! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Vivian Kern - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Vivian Kern - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Vivian

13 Juli 2015 | Nederland, Biddinghuizen

Lieve vrienden en familie,

Over 18 dagen vertrek ik naar de USA! Ik heb er super veel zin in maar nu het zo dichtbij komt begin ik al nerveus te worden. IK kreeg al snel te horen (een week na het opgeven) dat ik geplaatst werd in Pineville, Louisiana. Ik wist er niet zo veel over maar inmiddels al wel! Het gezin bestaat uit een vader, moeder en een tante. Ook krijg ik een host zusje uit Noorwegen van dezelfde leeftijd wat ik echt super gaaf vind. Ze hebben wat kinderen die al t huis uit zijn. Met de jongste, Vicky, heb ik al veel contact. Ook heb ik al redelijk wat gemaild met mn host mom.
Vrijdag 31 juli om kwart over 7 (in de ochtend) vlieg ik en iedereen van de organisatie uit Nederland naar Londen. Vanuit daar komt iedereen uit europa en vliegen we door naar New York waar we een 4 daags kamp hebben. Dan vanuit New York vlieg ik naar Louisiana naar mn gastgezin.
Op 10 augustus heb ik mn eerste schooldag. Ik zit op Tioga High School in Ball. En moet een schooluniform aan :0

Ik ga proberen elke zoveel dagen, weken of maanden hier een verslag te schrijven. Ik kan niet wachten !!


  • 15 Juli 2015 - 21:18

    Femke:

    Jaaaaa ik ga je blog elke dag lezen haha

  • 16 Juli 2015 - 07:08

    Siemen:

    Leuk Vivianne! Ik ga het ook lezen. Spannend voor je dat het al zo snel gaat gebeuren. Weet zeker dat je het leuk gaat vinden en dat je engels vloeiend zal worden (met een southern states accent misschien zelfs)

  • 16 Juli 2015 - 22:47

    Jelmer:

    Omg! Ik ga het bijhouden!

  • 16 Juli 2015 - 22:47

    Jelmer:

    Omg! Ik ga het bijhouden!

  • 16 Juli 2015 - 22:47

    Jelmer:

    Omg! Ik ga het bijhouden!

  • 16 Juli 2015 - 22:47

    Koen :

    Echt heel leuk en spectaculaire echt mooi dit wauw

  • 16 Juli 2015 - 23:38

    Gerben:

    Kunnen we misschien nog een keertje afspreken voordat je weg gaat.
    Ik ga namelijk ook weg bij Hans en griet en denk dat het nog wel wat kan worden tussen ons

  • 17 Juli 2015 - 20:40

    Jelmer:

    Gerben echt wtf

  • 01 Augustus 2015 - 22:13

    Manon:

    Hi Vivian!

    Ik wens je heel veel succes en plezier dit jaar! Ik ben twee maanden geleden terug gekomen van mijn avontuur en ging naar precies dezelfde school als waar jij heen gaat! Ook ken ik je gezin goed en ik weet zeker dat je ze leuk gaat vinden! Voor tips of vragen mag je altijd bij me terecht!

    xx Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Biddinghuizen

High School Year

Eind juli ga ik naar Louisiana voor een jaar high school!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2016

laatste twee weken

07 April 2016

Nola

11 Maart 2016

februari-maart

28 Januari 2016

Januari

27 December 2015

Christmas
Vivian

Mijn leven in Louisiana

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 15795

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 01 Augustus 2016

High School Year

Landen bezocht: