New York + gastgezin - Reisverslag uit Pineville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu New York + gastgezin - Reisverslag uit Pineville, Verenigde Staten van Vivian Kern - WaarBenJij.nu

New York + gastgezin

Blijf op de hoogte en volg Vivian

06 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Pineville

Hallo vrienden en familie,

New York was echt geweldig. Alles was er leuk aan. De sporten waren leuk behalve American Football. Bah. Het cheerleaden was echt heel erg leuk en softball ook leuker dan ik dacht. De volgende dag hadden s'ochtends weer les over verwachtingen en je gastgezin. Daarna hebben een bus tour gemaakt door New York City. Eerst werden we gedropt bij Central Park. Het was echt zo mooi weer (en zo heet) en het park is echt heel mooi. Daarna werden we gedropt bij het oude WTC (ben even de naam kwijt). Best indrukwekkend! Toen kregen we vrije tijd bij de SOHO (broadway) en moesten we in groepjes de stad in. Ik ging samen met 3 meisjes en het was heel gezellig. Pap mam, ik heb maar 1 jurkje gekocht en meer niet!! Avonds werden we weer met de bus opgehaald en gingen we pizza eten :) Het eten op de campus was heel goed! altijd salade en heel veel fruit. De volgende ochtend kregen we les van een leraar geschiedenis die in 2 uur ze ongeveer de hele geschiedenis van Amerika heeft verteld. Ik snapte er niet heel veel van en heb ook niet zo veel onthouden want geschiedenis ligt me totaal niet. Z'n mannier van les geven vond ik wel heel leuk! We hadden lunch en gingen weer naar New York. Dit keer met de trein. Ik geloof een half uurtje tot Grand Central, zo mooi!! We moesten nog een half uurtje lopen tot Times Square, zo gaaf he, wauw. We gingen met bijna iedereen naar de top of the Rock. Dat uitzicht was echt Amazinggg. Daarna gingen we eten met zn allen bij de Subway en gingen we een boot tour maken. 2 uur varen op het water met het mooiste uitzicht ooit, de Sky-line van New York met ondergaande zon en het vrijheidsbeeld. Het was zo gaaf! Ik heb twee uur lang buiten op het dek gestaan.
De volgende morgen gingen we vroeg naar de airport, iedereen dag gezegd en stonden we er alleen voor. Ik vloog van New York naar Dallas naar Alexandria. Er waren er nog 4 die dezelfde reis maakten dus het was best gezellig. Eenmaal in Alexandria stonden mn host ouders en hun dochter die niet meer thuis woont me op te wachten met posters met mn naam erop, zo leuk! Er slaapt een meisje, Sanna uit Zweden, ook niet tot zaterdag want haar host ouders zijn nog op vakantie. Zaterdag komt Rikke ook :) We gingen met de nieuwe family uiteten bij IHOP, International House of Pancakes, breakfast for dinner. Haha ik had er nog nooit van gehoord en je kon er allen maar pancakes eten met veel saus, heel veel saus. Vanochtend gingen ik, Sanna en Vicki (dochter van de host ouders) eten bij een donut huisje. Daarna reden we even langs mn nieuwe school, Tioga high school. Zo gaaf en groot! Vooral het football veld met tribunes is heel gaaf. Vrijdag ga ik er heen voor een rondleiding en mn rooster. Smiddags zijn we met vicki haar zus en twee dochtertjes naar de dieren tuin gegaan en avonds hebben we macaroni cheese gegeten. Amerikaanser kan het ook niet! Wat me opvalt is dat echt alles, maar dan ook alles met auto gaat. We hebben vandaag echt uren in de auto gezeten!
Het huis was groter dan ik had verwacht en mn kamer is best groot en twee badkamers, jaja. Alleen dacht ik dat er een zwembad was maar die hadden ze net weg gehaald. Helaas want het was vandaag 105 F! wel staat er een jacuzzi buiten maar daar liggen alleen maar takken in...
Ik en Sanna waren vandaag super moe nog van New York, de jetlag, het reizen en natuurlijk de andere taal dus we gaan vroeg slapen en morgen hopelijk niet zo veel doen.

Goodnight!

ps, Ik heb wat foto ge-upload

  • 06 Augustus 2015 - 16:52

    Mam:

    Ha vief. Klinkt allemaal wel supergaaf hoor. En wat een leuke foto's. Nog maar even het weekend uitrusten, want maandag gaat ook voor jou het 'gewone' schoolleven beginnen. Misschien kun je een poging doen de mensen van Pineappleville op de fiets te krijgen. Zou goed voor ze zijn.
    Wij hebben heel gezellig Timos verjaardag gevierd, met BBQ en al. Ook het aanstaand bruidspaar was er!
    Veel succes op school volgende week en niet teveel jurkjes kopen, je hebt er genoeg.
    Dikke kus mam

  • 09 Augustus 2015 - 13:10

    Arjanne:

    Ha Vivian,
    Heel leuk om je verhaal te lezen. En wat een leuke en mooie foto's van New York. het is een geweldige stad. Wij zijn er ooit ook geweest en ik zag allemaal bekende highlights die wij ook bekeken hebben. Erg leuk en ik ben heel jaloers op je. Geniet van je jaar en veel succes morgen als het echte schooljaar gaat beginnen.
    Liefs, Jans en Dick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pineville

High School Year

Eind juli ga ik naar Louisiana voor een jaar high school!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2016

laatste twee weken

07 April 2016

Nola

11 Maart 2016

februari-maart

28 Januari 2016

Januari

27 December 2015

Christmas
Vivian

Mijn leven in Louisiana

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 15788

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 01 Augustus 2016

High School Year

Landen bezocht: